kalmar

eftersom att jag knappt kan göra något själv så följde jag med alex upp till kalmar, behöver honom som personlig assistent (testa att sätta upp ert eget hår med en hand).
visst jag önskar verkligen att jag inte satt här med en bruten axel, men nu gör jag det och då finns det ingen annanstans i världen jag skulle vilja vara än tillsammans med min alex..
 
träffade en läkare i malmö igår, men han gjorde inte så mycket. han sjukskrev mig i en månad och så berättade han att om ungefär 3 veckor kommer jag att få en kallelse till röntgen i malmö. sedan efter en månad (när jag har fått av min ställning) ska jag börja gå till en sjukgymnast för att bygga upp musklerna i min vänsta arm och muskler runt min axel.. jag undrar när jag kommer att börja jobba igen?
 
jag och min ställning i italien (detta var samma dag som det hände, så var lite hög på morfin)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0