Jobb.

Sista jobb helgen nu, sedan kommer jag inte att jobba helg på 5 veckor. Så det är bara att stå ut denna :).

Var som sagt på tivolit igår med pappa, Ann, Jessica och Andy. Åkte karuseller, åt glass, pizza och njöt av det fina vädret. När vi kände oss färdiga med tivolit så gick vi in på ströget, kollade lite affärer (jag fick hem ett par öronhänge och ett par sandaler).
Satte oss sedan och käkade middag och drack mojitos. Maten var god med heeeerrreguuuud vad lång tid det tog innan man fick in grejorna!
Jag beställde in en natcho tallrik som aldrig kom, sedan när vi skulle betala notan så kom min natcho tallrik in..

Aja, hade en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0