dagen D

har redan hunnit med ett tränings pass på friskis och frukost. ska snart hoppa in i duschen sedan är det ALL IN med packningen.
är faktiskt lite pirrig i magen, fast att jag inte har någon anledning till att vara det. det är så många känslor i kroppen just nu, alex kommer hem (efter 5 år pirrar det fortfarande i magen varje gång han kommer hem), FLYTTEN, pappa.. jag älskar min pappa, han har alltid vara där för mig, i ur och i skur, så även fast det ska bli jävligt skönt att flytta så kommer jag ju att sakna att se honom varje dag (fast att vi går på varandras närver och vill halshugga varandra lite då och då). ja det är mycket nu..
 
nej nu måste jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0