När det inte blir som det tänkt sig

hade absolut inga planer idag förutom att jag skulle träna IW idag. stack dit och träffade stina och amanda. vi tränade sedan cyklade vi hem. på vägen hem så pratade vi om vad alla hade för planer idag, jag berättade då att jag inte hade några planer så amanda sa att jag kunde hänga med henne, sonja och chickan. sagt och gjort.
 
chickan och sonja kom och hämtade mig och amanda, körde sedan ner till kämpinge. låg där och solade någon timme. efter det körde vi och käkade middag i höllviken. när vi sedan körde hem så kom chickan med iden om att ta en PW i bokskogen. så hem och byta om, hämta hulken och hämta carro i oxie och sedan ut till bokskogen. nu 8 km sitter jag helt slut i min säng.
 
haft en helt underbar dag och en HELT spontan dag. de dagarna som är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0