Trött tjej.

fy fan vad trött jag är. blev en vild utång igår med josse, emelie, chickan, amanda, carro, sara och fredde. vi förfestade hemma hos josse och sedan drog vi ut till harrys.
var sjukt längesedan jag var på harrys, älskar musiken de har där. kan dansa non stop och det var precis vad vi gjorde (nästan iaf).
stannade tills de stängde vid 4, vet inte hur dags jag var i säng, men det var sent. sedan ringde min klocka klockan 9 för jag skulle upp och fixa naglarna. gissa om jag var trött när det var dags att stiga upp!
 
sen jag kom hem igen har jag legat i soffan och sovit fram och tillbaka. hade velat gå och lägga mig nu, men vill inte vakna helt pigg kl 3 imorgon bitti..
 
tack för en underbar kväll tjejer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0