Blogg torka

har inget att skriva om och jag har känt så ett tag nu, märks nog ganska bra i bloggen..
 
jaha, snö?! alltså jag orkar inte. jag vill bara fly detta landet nu och komma tillbaka när det är vår for real. jag vill kunna sitta på uteserveringar och njuta av sol och värme. gå långa promenader med hulken med solen som värmer i ansiktet osv.
 
det ändå som är bra med detta är att det känns som man har lite längre tid på sig att komma i form tills det är dags med bikini. har lyckats "fluffa" på mig ganska bra under vinter halvåret och kämpar nu på friskis för att komma tillbaka i min form.
problemet jag har är inte att träna, jag ÄLSKAR att träna, det är all denna mat som jag ÄLSKAR att stoppa i min mun. nom nom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0