Fredag

ledig idag, ledig helg.helt jävla underbart. men idag gick jag ändå upp 7.30 för att käka frukost. ska snart cykla till friskis för ett cirkelgym/IW pass. men Gud vad jag är trött!
jag har sovit så jävla dåligt den senaste tiden, ingen aning om varför. kan det bero på att vädret har varit så konstigt kanske? men just inatt sov jag som törnrosa, såklart när man ska upp tidigt..
 
idag kommer min bättre halva hem! ush vad jag hatar att jag träffar honom så sällan. ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar till vi flyttar tillbaka till vår lägenhet och bor tillsammans igen, får en vardag ihop.
nu kommer han hem på helgerna, vi bor hemma hos min pappa som även han har en flickvän, så det blir inte så mycket "vi" tid alls.
 
nej nog om babblandet. nu ska jag ta på mig träningskläderna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0