Va fan hände?

Igår var det knutis hos Astrid, vi var 8 pers som alla hade med sig olika till tugg, allt ifrån fetaost piroger till charkisar. Det var så himla gott men Gud vad mycket mat det blev!

Vi satt och snackade skit, åt, drack och hade allmänt underbart.
Vid 12 tiden gick Kicki, Johanna och Viktor hem. Men vi som var kvar (jag,Anna, Alex, Emil och Joel) var inte sugna på att sticka hem. Men vi var heller inte super sugna på att sticka ut och dansa så vi bestämde oss för att gå bort till Grand. När vi kom dit såg vi den mil långa kön och vi bestämde oss snabbt för att promenera vidare.
KB låg närmast så det fick bli det. Väl inne träffade jag på Nathalie och josse också :). Grabbarna var inte så dans sugna men när jag väl hör musiken så kan jag inte hålla mig så det blev en del dans och även en del galenskaper.
(Haha Nathalie, du är underbar!).

Fattar inte vad som hände, men helt plötsligt så var kl 4 och det var dags att gå hem..

Spontan utgång när den är som bäst. Hade så fruktansvärt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0