BBQ

mötte upp johanna, kicki, sofia och therese för grillning idag.. fast satan vad kallt det har varit ikväll. vi grillade våran mat sedan gick vi upp i sofias lägenhet, tände massa ljus och god middag, blev vin till maten, lyx måndag!
 
efter maten satte vi oss i sofias soffa, drack te, åt choklad och bara snackade en massa skit. en helt perfekt månadag kväll. jag tycker det är underbart att hitta på sådana här saker mitt i veckan. det gör verkligen vardagen mindre grå :).
 
när jag skulle cykla hem började det så klart att regna, men alex var snäll och höll mig sällskap i telefonen hela vägen så det gick hyffsat snabbt.
 
nu sitter jag med ansiksmask, ska snart in och skölja av den. sedan får man tacka för denna måndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0