Grattis.

En mycket speciell person för mig fyller år idag, nämligen Viktor. Första gången vi träffades var första dagen på Petri. Jag hade fått fel språkval och även du. Jag kommer ihåg att du kom fram och pratade med mig och det sa bara klick så tyckte jag om dig direkt.

Sedan den dagen har jag känt att du alltid har varit där för mig, i ur och i skyr och det uppskattar jag så mycket Viktor. Jag vet att jag suger på att höra av mig till dig, men det känns som att varje gång vi ses är det som om vi inte har varit ifrån varandra.

Du är en av mina närmsta vänner, en person som jag alltid kan lita på och jag hoppas att du får en underbar födelsedag!
Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0