Hej livet!

åh vilken underbar första-sommar dag jag hade igår. mötte upp jessica och josse, men bara för en kort stund. för sedan mötte jag upp mamma för att fixa en sak (det får ni reda på mer om imorgon). mamma och jag åkte sedan ut till ribban för att luncha på kallbadhuset och så härligt det var då. satt bokstavligen talat ute på havet, helt vindstilla och åt varsin god brocoli/äldelost paj. satt även och solade en stund. sedan skulle mamma tillbaka till jobb och jag mötte upp jessica och josse igen.
 
men jessica skulle iväg så jag och josse körde ut till limhamn och tog varsin mjukglass. åkte sedan och hämtade upp emelie, så körde vi ner till ribban och åkte rullor i ca en timme i det underbara vädret.
 
efter att vi hade rullat bestämde vi oss för att grilla, in på maxi för att köpa kött sedan ut till josse för att börja grilla.men när vi skulle börja grilla upptäckte vi att josse inte hade någon kol. så det var bara att packa ihop alla saker och köra hem till mig. här grillade vi, åt gott och satt och snackade i några timmar. när josse och emla sedan åkte jag hem slockande jag som en stock!
 
vilken jävla underbar dag jag hade igår. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0