livet med en sjöman

Igår åkte alex upp till kalmar i vanlig ordning, men till helgen kommer han inte hem för att han har tentor på lördagen och kommande veckan. så jag kommer inte att få träffa alex på 11 dagar och jag saknar redan honom så attans mycket. han tog även med sig hulken upp till kalmar eftersom att jag jobbar så mycket denna veckan. då har hon det roligare med alex :).
 
men efter dessa elva dagar, den 17e maj är alex klar med tvåan på högskolan. då har han äntligen sommar lov och vi kan spendera lite mer tid med varandra.
alex är ledig i tre veckor innan han börjar jobba och snacka om att jag ska njuta av att ha min man hemma i tre veckor! ni som är tillsammans med sjömän festår nog min lycka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0