Måndag.

När jag och Alex vaknade igår kanske vid 12 tiden (jag hade varit uppe och ätit kl 9 och sedan somnat om) så var vi hungriga. Vi var inte så sugna på tråkig hemma frukost så vi bestämde oss för att köra till triangeln för att äta brunch på Hilton (heter nog något annat nu, men alla vet var jag menar när jag säger Hilton).
När vi kom dit så sa hon som jobbade att det knappt fanns något kvar. Happ.. det var ju inte kul. Men vi traskade in på triangeln ist och käkade frukost på waynes.

Vi skulle bara kollade i någon affär, hamnade inne på carlings och råkade handla saker för över 2000 kr.. Ops!
För mig blev det ett par nya jeans och ett par jeans shorts (har lämnat tillbaka de jag köpte förra veckan, dessa jag köpte igår var mycket finare :)).

Sedan mot kvällen åkte vi hem till min syster, käkade middag, efterrätt och kollade hockey (GRATTIS SVERIGE!).

(Till efterrätt åt vi traditionell kladdkaka med grädde, måste bara tipsa er om att lägga jordnötter på kladdkakan, så gott!)

När vi sedan körde hem så såg vi att Amanda och fille var på Statoil så vi gick in där och hängde tills de stängde.
En bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0