bästaste.

jobbat i 24 timmar, när man sedan äntligen slutar går man ner till sin cykel och ser att någon jävel har förstört min cykel genom attt dra av ena handtaget och dragit av alla växlar. den enda växlen som fungerar är ETTAN. och ettans cykel är alltid lätt, men på min cyckel är den extremt lätt. mina ben gick som jävla snurresprätt men ändå kom jag ingenstans.. vart lagom förbannad.
 
sitter hemma och surar en stund. sedan kommer josse och räddar hela min dag. kollar PH, äter middag tsm och nu har jag precis färgat hennes ögonfransar. ska snart till stallet så det blev en bra dag iaf. men det är tack vare bästaste josse.
 
 

Kommentarer
Postat av: josse

auw, gulle dig då! :)

2013-11-24 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0