Yogan

var som sagt på yoga igår för första gången och jag gillade det. det är helt annorlunda än vad jag brukar träna. tränings för mig är att ha hög puls och svettas. detta är ju en mer stilla och lugn träningsform där man konsenterar sig på att hålla en viss ställning länge och andas ur smärtan eller det jobbiga.
 
det var ju första gången för mig så jag fick kolla ganska mycket på ledaren och därför kunde jag inte göra övningarna fullt ut. men efter att ha gått par veckor så lär man sig de olika ställningarna och kan få mer utav yogan.
 
var på yoga 1 igår och jag tänkte att jag kör det hela detta året sedan efter års skiftet går jag över till yoga 2 om jag känner mig tillräckligt säker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0