Ingen bra morgon.

fy fan vilken dålig start jag fick på denna dagen. det har varit jätte mycket klydd med schemat på jobb den senaste tiden. och helt ärligt fattar jag inte vad de håller på med på det kontoret ibland..
 
imorse (min sov morgon) vaknade jag av att jag fick ett mejl, kollade det, det skulle jag inte gjort. skulle skitit i det, sovit vidare och kollat det senare, men det gjorde jag inte. när jag läser det blir så jag jävla förbannad. så jag kunde inte ligga kvar i sängen. jag kanske överdrev men hade ni varit i mina skor hade ni fattat, för det är inte ofta allt bara flyter på smidigt med det företaget och idag fick jag bara spel. jag mejlade tillbaka ett argt mejl och sedan tog jag på mina träningskläder och stack till gymmet.
 
när jag blir upprörd är det bara två saker som hjälper mig, cigg eller får träna. och eftersom att jag har slutat röka så fanns det bara ett alternativ kvar. har inte varit på gymmet på månader men det var skönt att ha musiken i öronen och bara göra vad man själv vill i min egen värld.
 
det hjälpte, nu är jag på bättre humör. men det var ju inte en sådan början jag ville ha på min lediga dag. men men, hänt har hänt. som tur är så kommer min andra halva hem idag. så det kommer att bli en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0