Snor denna från Blondinbella

Vad åt du senast?
Frukost, två knäckebröd, en med pepparsalami och den andra med kalkon, ett ägg och en kopp te. 
Den sista måltiden, om du fick välja?
Oj vad svårt, jag älskar ju ost, så typ gorgonzola sås med oxfilé kanske? 
Bästa matstaden? 
Hmm.. Måste nog säga Barcelona 
Bästa resturangmåltiden? 
Jag och Alex åt på Mosaik igår och måste säga att det var jävligt gott! MEN gorgonzola pastan i Kalmar är svårslagen! 
Bästa snackset?
Räknas godis som snacks? Annars nötter
Vad orsakade förra bakfyllan? 
Det är väl alltid alcohol som orsakar bakfyllan och det var förra lördagen i Kalmar. Var ganska seg på tåget hem i söndags. 
Mat du älskar att ha hemma? 
Jag älskar att ha mycket pålägg hemma, frukost är mitt favoritmål och mycket pålägg är vardagslyx för mig. 
Mat du hatar? 
Jadu, äter ju inte något från havet så får väl säga det. 
Om du bara fick äta en dessert för resten av ditt liv? 
Cheesecake! 
Typisk skollunch? 
Älskade kryddigakorv-grytan med ris
Vad är det knäppaste i din kyl? 
När jag och Alex precis hade flyttat in i vår lägenhet 2009 så var vi och storhandlade, då köpte han med sådana lättdrycker man spär ut med vatten, han tyckte det var bra att ha hemma. De står fortfarande kvar på samma ställe i kylen som vi satte de. De har typ blivit K märkta i vår lägenhet.
Vad har du i din grönsakslåda? 
Just nu är där bara morötter 
Och ost? 
ALL! 
Vem får äta från din tallrik? 
Alla, men då får jag äta från din med!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0