Vardag

ja denna veckan har det inte blivit mycket bloggning. varannan vecka jobbar jag 6 dagar och detta är en av de veckorna så det har inte hänt så mycket förutom jobb = inget speciellt att blogga om.
 
nu är det fredag och det betyder min ända lediga dag denna veckan.. tidigt som bara den började jobbarna borra i asfalten precis utanför mitt sovrumsfönster, mindre roligt sätt att bli väckt på..
 
nu har jag fått i mig en MEGA frukost, my gad jag är så mätt. men det var meningen, för att jag ska köra ett skivstångpass kl 12 och tänkte lägga på lite vikt och då måste jag grunda med en mega frukost för att ha så mycket enegri som möjligt.
min frukost bestod av 2 mackor, ett ägg, en skål med grekiskyougurt, hallon, mango, houng och vanlijpulver, ett glas äpplejuice och en kopp te.. hehe ni kanske förstår hur MÄTT jag är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0