Att sakna någon

Att sakna någon man älskar mest i hela världen är nog det jobbigaste jag vet. Att natt efter natt gå och lägga sig själv, stirra på hans tomma kudde och känner hur tårarna trycks fram bakom ögonen.. 

Men det är livet jag har valt, jag skulle inte vilja ändra något, han är mitt livs kärlek och jag stöttar honom i det yrket han har valt och har drömt om att få göra. 

Och tiden han är hemma, tiden vi är tillsammans går inte beskriva med ord, det band vi har till varandra och kärleken mellan oss.. det är det livet går ut på att hitta om du frågar mig. Och att jag lyckades hitta kärleken i mitt liv när vi bara var blotta 18 år är jag förevigt tacksam för. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0