Lördag kväll

Detta är egentligen min lediga helg, men den helgen vi ska till Paris ska jag egentligen jobba. Fast jag var inte så sugen på att ta ledigt en hel helg och förlora massa pengar så Linus var snäll och gick med på att byta helg med mig. Och denna helgen passar mig jätte bra att jobba, Alex är på båten, har ingenting planerat och jag har ju varit ledig i 4 veckor så det blir ju inte att jag behöver jobba 3 helger i rad som jag annars hade behövt. Sedan nästa helg som är min ordinarie jobb helg jobbar jag bara lördagen för vi åker söndag morgon. 

Så detta är vad min lördag kväll består av, Burger King och fotboll. Inte helt fel om jag ska vara ärlig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0