Love at first sight

första gången jag såg dessa skor blev jag kär. det var kenza la upp en bild på dem på hennes blogg för ett tag sedan och jag tyckte att det var de mest perfekta sneakers jag någonsin sett. 
 
jag har inte riktigt fallit för sneakers trenden, jag tycker att de flesta sneakers ser väldigt klumpiga ut, med en jätte tjock sula (don´t hate me, det är bara min åskit).
 
jag spanade efter dem i budapest men lyckades inte hitta de i någon sport/nike butik.. men tillslut hittade jag dem. men idiot som jag är så köpte jag inte de. min syster tyckte inte att de var så fina så jag blev lite osäker just i den studen och sa att jag skulle avvakta.
men såklart kunde jag inte sluta tänka på de jäkla skorna och såklart hittar jag inte dem igen.. :(
 
när jag kom hem till sverige igen så kollade jag på nelly.se hur mycket de kostade där, 1500 kr. tyckte det var lite väl mycket för i budapest kostade de 900 kr så jag tänkte att jag skiter i dem.
 
sedan samma dag som jag kom hem, i onsdags så skulle jag in på mobilia och handla mat, tänkte att jag kunde ju bara kika in på stadium om de fans och vad de kostade. de fanns och de kostade 1199 så jag klippte dem. 
visst det är störigt för de var 300 kr billigare i budapest. MEN jag tänker positivt, om ngt händer med de så har jag ju kvittot och kan fixa de i sverige.
 
hahha LÅNG historia kort, detta är mina nya sneakers och jag älskar de :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0