Sommaruppehåll

HEJ IGEN. som ni har märkt har här varit helt dött under sommaren.. har inte haft någon tid/lust/ork till att lägga ner på att blogga, men nu är jag sugen igen :) får se hur länge det varar denna gången
 
idag kom jag hem från Ungern. Jag har varit iväg i 5 dagar, de första 3 var jag i en liten by som heter Dabas, där var jag, jessica och mamma på ridläger, sedan hade vi två dagar i Budapest.
resan var helt underbar, från början till slut. det ända negativa är att jag är helt sönderbiten av myggor som fortfarande kliar!
 
jag har lagt upp en hel drös bilder på facebok, så gå in där och kika och du är nyfiken.
 
har inte sovit så mycket under denna veckan, det har varit sena nätter och tidiga morgnar, flera timmars ridning i dabas och gått runt i budapest i 2 dagar. så både kropp och knopp är trötta. ska bli underbart att få sova i sin egen säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0