Time to get my ass back on track

Okej, dagen DET är här, semestern är nu officielt över och jag ska vara tillbaka på jobb kl 15 idag.. det är verkligen ingen mjukstart som gäller, jag jobbar as mycket, nästan alla dagar fram till grekland.. men men, jag har ett mål och nedräkningen börjar idag, 10 arbets dagar kvar!
 
denna sommaren har det blivit mkt av det goda, fest, vin, öl, cigg, chips, godis, ja ni fattar. och tyvärr har jag inte kompenserat det med träning. jag har tränat ngt pass här och där, men inget regelbundet.
men idag tänkte jag att det var en bra dag att ta tag i min hälsa. jag var iväg på ett skivstång pass och trodde jag skulle dö efter 20 min. mina lungor kändes som två små russin, mina såkallade muskler är som bortblåsta.
jag var lite kaxig innan passet och trodde att jag kunde ha samma vikter på skivstången som innan sommaren. hehe.. ja,det gick sådär. vi skulle köra ca 16 rep på de olika muskelgrupperna och jag hann med ca 7 st.. my gad.
 
allt fallerar snabbt när det kommer till kondis och styrka om man misshandlar sin kropp som jag har gjort denna sommaren. men men, så klyschigt som det låter, men idag är en bra dag att starta mitt nya hälsosamma liv. hejdå cigg, hejdå socker och alchol (iaf i de sjuka mänger som jag har konsumerat det i). mitt nya liv gäller fram till grekland. där är det misshandel av min kropp som gäller igen ;)
 
who is with me?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0