Tur i oturen.

Jag var så taggad på att sticka till gymmet efter en helg med pizza, Burger king, godis, läsk (ja allt sådant jag skrev att jag skulle undvika, men är det kalas så är det!). 
När jag kom fram till Friskis så upptäckte jag att jag hade glömt min mobil hållare som man har på armen. Men jag accepterade läget att jag skulle behöva göra det jag hatar, träna utan musik..

Påväg ner i gymmet så såg jag att det var mycket folk utanför lilla salen. Bokningssystemet låg nere så jag kunde inte se vilket pass det var. Men jag tänkte att jag chansar. Och det är jag glad att jag gjorde för det var nämligen ett av mina favorit pass, intervall/flex :).

Nu är jag hemma, har precis fått i mig en protein smoothie som innehåller hallonkvarg, blåbär och mango. 
 
Nu dusch sedan jobb. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0