When life gives you lemons do a burpee

idag var ett av de jobbigaste träningspasset på länge, ett tag trodde jag att jag skulle börja gråta för att jag var så trött men ändå var jag så himla sur på min kropp för den inte orkade mer.
fast jag vet ju att det inte är min kropps fel.. men ändå, när man är van vid en viss styrka och kondis och jag är inte ens är i närheten, fuck, det suger. men det är bara att jobba jobba och jobba.
 
på intervall delen så ville jag bara lägga mig ner och dö. men nej, som absolut sista intervall del säger ledaren att vi ska jag göra burpees. asså va?! men det var bara att bita ihop och göra de jävla burpeeserna.
 
hälsningar en död tjej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0