Exuviance

igår var jag inte bara och fixade med min tand. jag var även på min livs första ansiktsbehandlig på exuviance kliniken (ligger vid värmhem, lundavägen för att vara exakt) och herreguuud, vaför har jag inte varit där tidigare!? det var som ett spa fast för ansiktet och under tiden jag hade en ansikmask på mig maserade hon mina axlar och gav mig hårbotten massage. 
 
sedan mot slutet diskuterade vi vad jag använde för hudvårds produkter och det visade sig att jag har använt fel produkter i typ hela mitt liv. jag har alltid trott att jag har en fet hy eftersom att jag lätt bli glansig. hon bara "nej du har en torr och känslig hud, som har blivit fel behandlad, det är därför den blir fet för att du använder fel produkter så att din hud motarbetar de produkterna du lägger på ditt ansikte och då blir den fet.
så jag köpte med mig nya produkter som skräddarsydd till min hy. nästan alla produkter är fuktgivande produkter, inga starka uttorkade grejor som jag har använt de senaste 10 åren..
 
en mild rengörings, dagkräm och ett fuktserum som jag duttar på ansiktet innan dag och nattkräm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0