Fredag.

jag brukar alltid träna på fredagar, men idag hade jag verkligen ingen lust för att träna och då tänker jag heller inte tvinga mig till det. jag är en person som älskar att träna, så säger min kropp nej en dag så accepterar jag det.
 
en anledning till att jag inte är så tränings sugen är för att jag har så jävla ont i min visdomstand. eller i tandköttet över visdomstanden, för den har ej kommit upp än. pratade med min syster som är tandtekninker och hon sa att antigen gör det ont för att den håller på att växa upp eller för att du har fått en inflamation.. jag avvaktar tills på måndag, har jag fortfarande ont då så ringer jag tandläkaren.
som tur var gör det inte ont när jag äter :) hehe nothing can stop me from eating!
 
idag kommer min prins hem. som jag saknar honom. även hulken kommer hem, min lilla bebis, känns så tomt utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0