helt slut.

klockan är bara 20 i tre men jag har ändå hunnit med ganska mycket idag. imorse var jag och handlade och hämtade ut paket. åkte sedan och fixade naglarna, blev klassikt rött, fyngerar altid. efter det åkte direkt till friskis och körde ett skivstång pass. jag la på extra vikter idag och puuuuuh säger jag bara, orkade inte lika många rep men det är ju ganska logiskt..
min över kropp är helt död just nu. fast att det snart är två timmar sen passet skakar mina muskler fortfaranda. var jobbigt att duscha håret kan jag lova!
 
alex är på väg hem och ikväll blir det middag hos anastasia, ska bli mysigt!
 
nej nu börjar snart tredje perioden av semi finalen, HEJA SVERIGE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0