Känsliga tittare varnas

Var som sagt hos tandläkaren idag pga min visdomstand. När jag kommer in i undersöknings rummet säger tandläkaren, ja ska vi dra ut den då? 
Jag svara att ja det väl lika bra. Hon kollar på min tand och säger att den växer bra och har mycket plats, så det är synd att dra ut den. Det är tandköttet över tanden jag har problem med, inte tanden i sig. 

Så hon drar fram två feta bedövnings sprutor och kör in i min mun (det droppar även bedövnings salva på tungan så jag känner inte ett skit i min mun) sedan så bränner hon bort tandköttet som täcker min tand.. 
Har nu luktat och smakat på bränt människo kött och det är inget jag rekommenderar.  
Förhoppningsvis så ska detta räcka, men har jag fortsatta problem så drar vi ut den. 

Måste även berätta en rolig sak. Jag tänkte att det var bäst att jag åt någonting undertiden jag var bedövad för jag hade en känsla av att det skulle göra jävligt ont när brdövningen släpper. Så jag köper med mig en kyckling kebab hem och äter. Men jag har ingen känsel i varken mun eller mina läppar så det går ju lite sådär. När jag sedan är färdig märker jag att jag blöder på min underläpp, ja då har jag tuggat på den också när jag äter min kyckling kebab.. Är nu faktiskt mer öm i läppen än i munnen. 

Lär av mitt misstag, ät inte när du är bedövad i munnen!

Såhär mysigt ser det ut i min mun nu..



Kommentarer
Postat av: anna

AAJJ!! Jag har exakt samma problem på samma ställe, va ovansidan hela förra veckan. De gör så förjävulskt ont. Lider med dig :(

2014-02-12 @ 19:31:38
URL: http://malmhagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0