Money must be funny in a rich man´s world.

sitter ny duschad här i soffan och bara surfar runt lite.. har precis betalt lite räkningar, jag gör alltid det direkt när jag får min lön. då vet man tydligare hur mycket man har att leka med i månaden. och för mig blir det en väldigt fattig månad kan jag säga. betalde precis min ridräkning på 4000 och imorgon går mitt träningskort ut och måste därför köpa nytt och det kostar 3500 kr. så bara de två är 7500 kr, jippe..
 
pengar är inte allt, men man kan inte säga att livet inte blir lite lättare med pengar.
 
fast att jag är ledig idag måste jag till jobb för att vi ska ha möte och efter mötet så ska vi ut och käka. det passar ju bra nu när man inte har så mycket pengar att jobbet betalar iaf 1 måltid denna månaden ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0