Och så var det måndag

helgen flög förbi som vanligt.. har varit en hyffsad lugn helg. i fredags var jag och alex först på afternoon te i stan (hade köpt på let´s deal) sedan åkte vi hem till anastasia och käkade middag. 
i lördags började vi dagen med ett boxningspass, där träffade vi även sally och linus.
på kvällen kom grabbarna över. tanken var väl att vi skulle dra oss till möllan men klockan sprang iväg så vi stannde här hemma.
igår tog jag och alex bara det super lugnt. låg och degade i soffan hela dagen och kollade på film tills det var dags för alex att bege sig till kalmar.
 
sen i onsdags så har jag haft så jääääävla ont i min visdomstand och det har inte gått över. så idag ringde jag till tandläkaren, fick en tid imorgon så det var skönt. hoppas att de på något sätt löser det. antingen att de operar bort skiten (tanden har ju inte ens kommit upp ur tandköttet och den ställer redan till problem) eller att jag får några monsterpiller så att jag iaf slipper den konstanta smärtan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0