Real Techniques

smink smink smink. jag älskar allt som har med smink att göra och något som är super viktigt som man kanske inte alltid tänker på är dina sminkredskap, dvs dina borstar.
sminkborstarna är lite A och O om man vill ha ett snyggt och hållbart restultat, så jag tycker att alla ska investera i bra sminkborstar. och det behöver inte kosta skjortan. jag vet att vissa sminkborstar är löjligt dyra, t ex dior, chanel, lancome och de märkena och helt ärligt tycker jag att det är lite att kasta pengar till svinen att lägga så mycket pengar på de borstarna för de är faktiskt inte så jätte bra. man betalar en himla massa för märket när det kommer till just deras sminkborstar..
 
ett märke som tyvärr är ganska dyrt men bra M.A.C borstarna. men mina absolut favorit borstar är borstarna från Real Technique. det är pixiwoo systrarna (sök på "pixiwoo" på youtube om ni vill ha makeup inspo, de är GRYMMA). de är billiga och de är magiska! lätt och lägg fina skuggningar och lägga en bra bas. tummen upp! 
 
jag tror inte att man kan köpa borstarna i någon affär i sveige, men de finns på eleven.se och lyko.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0