Söndag.

efter jobb idag så körde jag och alex direkt hem till jessica och andy. mamma, pappa, ann och simon trillade som småning om också in.
de bjöd på pulled pork (som hade varit inne i ugnen i 14 timmar!), med massa goda tillbehör. till efterrätt bjöd de på kladdkaka med frostingt. ALLT de bjöd på var himelskt gott!
efter maten så körde alex mot kalmar men vi andra stannade och spelade kort i någon timme. det har varit en jätte mysig söndag kväll med familjen. nu ligger jag i soffan med byxorna uppknäppta och smälter maten. ska slänga på mig en ansiktsmask, sedan lägga mig i sängen och läsa en stund. ska bli skönt att inte ställa någon väckarklocka imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0