Stolt.

när jag slutade jobba imorse (strax innan 10) så åkte jag hem, lämnade hulken och gick in på malmborgs och handlade bullar (det är min svagaste punkt bröd, jag älskar det i alla former, bullar, mackor, bagutter osv osv). dukade upp go frukost framför TVn och kollade hockeyn. efter hockeyn var det real housewives of new york så det var jag ju tvugen att kolla på. så efter bullar i min mage och två timmars soffhäng var jag lagaom taggad på att sticka till gymmet, NOOT! ville bara ligga kvar och kanske ta en liten tupplur. men icke, slängde på mig träningskläder och drog mig till gymmet. blev faktiskt ett bra pass :). den ända träningen man ångarar är den som aldrig blir av.
 
nu har jag precis fått i mig en kycklingkebab och är åter på plats i soffan. bra dag hittils!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0