Ungern

dags status:ont i munnen, och sjuk. var tvungen att ställa in min dejt idag med josse och det suger. men hälsan kommer först. och vilar jag hela dagen idag så kanske jag orkar rida ikväll. plus har inte sovit många timmar inatt..
 
nu till något roligt. jag, jessica och mamma ska till ungern den 8e augusti för att rida. det är ett tre dagars ridläger. man rider ute i naturen, badar i sjöar och galoperar över fält. åh vad jag längtar, kommer bli helt amazing.
hotellet vi ska bo på är ett fitness ställe, så där finns tennis banor, sqush och lite annat smått och gott. och en jacuzzi och en pool. känner på mig att jag kommer att trivas ganska bra :). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0