Valentine

dagen status: idag känner jag mig mycket bättre. igår efter jobb låg jag bara i soffan och drack te och käkade määnger det glass. te och glass tycker jag är det bästa som hjälper mot en rasslig hals.
en rolig sak jag upptäckte var att när jag hade ätit mina två enorma portioner med glass, maraänger och chokladsås så ser jag att chokladsåsen gick ut 2011!?!?! tre år sedan alltså, hehe..men som tur var så fick jag inte men..
fast att jag mår bättre idag så ska jag bara ta det lungt. hade en hostatack inatt och vågar inte riskera något nu när jag är på bättrinngsväg. men herregud vad det kliar i min kropp. jag brukar träna 3 ggr/veckan och denna veckan blir det alltså bara en gång (i tisdags). så ja, vill röra på mig! men som alltid, hälsan kommer först!
 
idag är det alla hjärtans dag. vill skicka mänger av kärlek till min underbaraste bästa pojkvän och hund. och även såklart familj och vänner. ni är det bäästa som finns och jag älskar er oändligt!
 
idag får jag den underbara alla hjärtansdags presenten att alex kommer hem. vi funderade på om vi skulle ut och käka men bestämde oss sedan för att vara hemma och laga någon god middag. ska faktiskt börja på efterrätten redan nu :)
 
hoppas ni alla får en bra hjärte dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0