Som barn på nytt.

Igår kl 8 på morgonen styrde jag, Alex, Emelie och Amanda bilen mot Göteborg. Första stoppet blev i Lund för frukost med sedan körde vi i ett sträck (okej 1 kisse paus till) mot Liseberg. 
Mötte även upp Sonja sedan vad det dags för karuseller. 

Det var flera år sedan jag var på Liseberg, det var typ när Balder var ny.. Så att få gå i parken och åka alla karuseller var som att bli ett barn på nytt. Det hade kommit flera nya attraktioner sen sist jag var där som vi var tvungna att testa och den bästa av alla var den nya berg och dalbanan helix, omg så rolig den var!

Vi var även smarta nog att sätta oss 5 st i en floomrider.. (90 % av folket åkte 4a). Efter första lila backen blev vi dygnsura.. Ja andra backen dränktes vi nästan! Haha vi skrattade så mycket så att vi knappt fick luft! 

Vann på olika hjul gjorde vi också. Jag vann på 2 st chokladhjul, Emelie vann stor vinsten på M&M och Amanda vann på heminrednings hjulet. 

Nej det var en helt underbar dag med mycket kärlek, skratt och glada tårar. Gick och la sig med ett leende på läpparna och somnade inom 5 sekunder halv 3 på natten. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0