Do the running man

ja det var alltså varsitt par jogging skor som jag och alex införskaffade igår. de jogging skor jag har nu har jag en gång i tiden ärvt av jessica, de är jätte gamla och har INGEN stöddämpning kvar så jag får ganska ont i mina knän när jag använder de.
 
det blev ett par asics för mig, butiksbiträdet sa att dessa var de absolut bästa joggingskorna man kunde hitta. så jag slog till. de var dessutom nersatta från 1999 kr till 1599 kr.
hittade dessa i den första butiken vi var i. men alex har det svårare att hitta ett par eftersom att han har ENORMA fötter så tyvärr har de oftast inte hans storlek. men tillslut hittade han ett par på stadium plus ute på svågertorp i storlek 48, crazy!
 
jag längtar tills jag får testa skorna, men det får nog vänta någon dag med tanke på att det är STORM ute!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0