Förkylning

jag har tyvärr åkt på en förkylning.. kände av det när jag vaknade igår morse att jag inte var hundra procent kry. och imorse när jag vaknade så kände jag att jag var helt igen bombad i bihålerna och nästan. nyser och snyter nästan konstant.
 
men fast att jag har denna förkylningen så känner jag mig pigg. det sitter liksom bara i näsan vilket är jävligt skönt. så jag slipper att sjuka mig från jobb och jag behöver inte ligga i soffan och inte göra ett skit. men självklart hoppar jag över all sorts träning till jag känner mig hundra procent frisk. det är faktiskt livsfarligt att träna om man är sjuk.
 
hade en känsla av att jag skulle bli förkyld eftersom att alex har varit lite halv krasslig den senaste tiden. men nu när han är helt frisk åker jag på det.. haha lite små irriterande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0