My girls❤️

Igår var en bra dag. Sov tills jag vaknade (8:20) frukost, gym, dusch. Sedan kom Josse och hämtade mig. Då körde vi och lunchade på subway, var hundra år sedan jag åt en macka därifrån, hade glömt hur gott det var! 

Sedan var tanken att vi skulle åka skridskor, men när vi kom till kokums fritid så var skridsko banan stängd :(. 
Blev en sväng till triangeln för lite nödvändig shopping, dock bara ett värmeskydd för mig.. 
Körde sedan hem till mig för lite fika. 

När klockan sedan började närma sig 19 så skildes jag och Josse, hon åkte hem och jag hoppade på min cykel, hämtade sushi och sedan hem till min semla (Emelie). Sushi, vin, lets dance och massa snack om allt mellan himmel och jord. 

I mina ögon var detta en perfekt fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0