Smashsbox.

ända sedan pixiwoo systrarna bloggade om denna palette från smashbox har jag suktat efter den. har varit inne på kicks hemsida och vakat över den och så fort jag såg att de hade fått in den så beställde jag hem den.
den övre raden har shimmer/glitter färger och den undre har matta färger. och jag älskar verkligen dessa färgerna. de är just de här färgerna som jag använder mest.
 
paletten kostar 380 kr. jag hade turen att ha en 20 % rabattkod så jag fick den för strax över 300 kr. 
fast jag såg nu att den är slutsåld igen på kicks, men håll utkik efter den. för den är undetbar och jag rekomenderar er alla att ha den i er sminkväska!
 
Här har jag lagt lite av de begia och bruna skuggorna. perfekt till både vardags och fest
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0