Söndag

my gad vilken kväll/natt morgon det blev igår. det började med att josse kom hem till mig så åt vi middag tillsammans. sedan trillade tjejerna in en efter en. vi hade bestämt att vi skulle ha drink kväll just för att det är så sällan man dricker drinkar. det brukar alltid vara att man köper med sig en flaska vin till förfesten.
 
drink efter drink åkte ner, det blev sång, ett jympa pass och en massa snack.
vid halv ett drog vi in till stan och det blev på etage vi satte klackarna i taket och där var vi tills det stängde. 
natta mat på max sedan taxi hem. sist jag kollade på klockan innan jag somnade visade den kl 6.. och kan ni gissa när jag vaknade idag, ÅTTA!? 2 timmar sömn.. men drog med mig täcke och kudde till soffan, så har legat och halv sovit hela dagen och slickat såren.
men det var så värt det. det var verkligen en UNDERBAR kväll. (men jag saknade min semla)
 
klockan 5 kom familjen med pizza och det var guda gott!
 
tack för en bra helg. ny vecka och nya tag imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0