Still sick..

det kanske inte var så jätte smart att sticka till jobb idag, men kände mig faktiskt helt okej imorse. men sedan när jag kom hem BOM sa det bara så mådde jag skit! 
stack till hemmakväll och handlade en gigantisk godis påse och pringles chips (de två bästa godis-sakerna), sedan har jag bara legat och degat i soffan med hulken och tyckt synd om mig själv. jätte tråkigt att missa ridningen som annars är höjdpunkten på veckan.
fick ett litet ryck och tvättade mina sminkborstar, har skjutit på det för länge så det var skönt att få det gjort.
 
hoppas nu att jag är uppe på toppen nu av min sjukdom så att jag från och med nu bara blir bättre att bättre. hatar verkligen att vara sjuk (vem gör inte det?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0