why not

Min första kärlek: Melih, jag var typ 3/4 bast på dagis
Mina föräldrar: Mamma Ingrig och pappa Bengt
Det här åt jag i dag: frukost: två mackor, ett ägg, 1 kopp te. lunch:entrecote, beasås, potatis. fika: semla. middag: mackor (pallade ej laga middag)
Vad är kärlek?: Det viktigaste som finns, det jag lever för, enligt mig meningen med livet
Min dag: perfekt
Min bästa vän: josefine
Ett ögonblick: första gången jag och alex kysstets
Min tro: kärleken
Det här hade jag på mig i dag: jeans, tröja..
Mina syskon: stora syster jessica, lillebror simon
I min handväska: nycklar, plånbok.. det vanliga, inget konstigt alls
Den här veckan: mycket jobb, alex kommer hem på fre
Mina drömmar: högsta dröm, att vara lycklig. annars är det att bli den bästa makeup artisten. mina drömmars drömmar är att bli beyonces makeup artist
Min första kyss: kyss och kyss, men första pussen var nog melih
Mitt favoritminne: första kyssen med alex
Min favoritfödelsedag: hmm, kan ha varit denna?
Detta ångrar jag: mycket, men om jag inte ångrar något lär jag mig inte något. men det finns många saker jag har gjort i mitt liv som jag önskar jag hade kunnat göra ogjorda
Den här månaden: 2 st 25 års fester ser jag fram emot
Ett annat ögonblick: min sista hopptävling på sabino som vi vann.
Det här upprör mig: djurplågeri, kan börja gråta bara jag tänker på det
Det här får mig att må bättre: kärlek från min pojkvän, familj och vänner
Det här får mig att gråta: djurplågeri och annan hat som finns i världen
En första: hm,denna var svår..
Mina rädslor: oj, har många rädslor. de största är väl att något ska hända någon jag älskar..
Min favoritplats: i alex famn
Det här saknar jag: ALEX
Mina ambitioner: TO BE HAPPY
Ett sista ögonblick: jag hoppas att jag dör med ett leende på läpparna och känner att jag levde det liv jag ville leva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0