Best shit.

har ni precis som jag oljiga ögonlock och har svårt att få ögonskuggan att stanna på plats en hel dag/kväll/natt så måste ni köpa denna ögonskuggs primer från too faced. jag lovar er att ni inte kommer att bli besvikna!
 
ögonskuggan ser exakt likadan ut som när du lägger den som när du kommer hem från etage kl 5 på morgonen..och då har jag super oljiga ögonlock i mig själv. 
en primer gör även att pigmenten i din ögonskugg färg kommer fram mycket bättre.
 
finns att köpa här: http://www.kicks.se/too-faced-/makeup/oumlgon-c124/shadow-insurance-eye-shadow-primer-p21261?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTszNzU0NDczMTsjOw
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0