Lagom trött.

Igår var en av de roligaste kvällarna på länge! Amanda hade sin 23 års fest och vi var ett stort gäng tjejer som firade mandis hemma hos henne. Som alltid när mandis har fest så spårar det, fast på ett bra sätt :). 
Tiden bara flög iväg och rätt som det var var det dags att ta sig in till stan, mot etage. Där fortsatte en bra utekväll med mycket dans, shots, drinkar och skratt. 

Vid halv 4 slängde jag in handduken, jobbat hela dagen plus att jag började jobba kl 9 idag.. 
När klockan ringde 8 imorse och jag hade fått 4 timmars sömn trodde jag att det var ett skämt. But no.. Har ju varit lagom seg hela dagen.. Två och en halv timme kvar på jobb. Sedan ska jag raka vägen till lilla torg för att hälla lite salt i såren. 

Tack för en underbar kväll mina tjejer och ett speciellt tack till dig mandis. Hoppas att du hade en super kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0