Dream come true!

Kommer ni ihåg att för lite mer än 1 vecka sedan så firade jag att något stort har hänt i mitt liv.
Jag har i några år velat utbilda mig till make up artist då smink är en av mina största intressen. Men det har kommit många saker emellan som har gjort att det inte har blivit av. 
Men för några veckor bestämde jag mig för att satsa, man lever bara 1 gång och jag blir ju inte yngre precis. 
Så jag lämnade in en intresse anmälan till den skolan jag ville börja på, sedan ringde jag och fick en tid för intervju (de tar bara in 8 elever per klass). Och förra måndagen var intervjun och jag kom in!! 
Fick reda på direkt efter intervjun att jag kom med och jag blev så jävla lycklig! 
Detta är verkligen en dröm för mig, att få utbilda mig till det jag vill jobba med mest i världen. 
I april börjar jag och jag längtar så himla mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0