Ny hudvårds rutin.

(Bara så ni vet så hamnar alla mina inlägg som handlar om skönhet under kategorin "smink" också.)

Jag har i snart 1 år användt exuviance som hudvård, även gått på deras behandlingar 1 gång i månaden. Jag är nöjd med exuviance, men inte mer än nöjd. Jag har hört att exuviance är bra i början med att ens hud vänjer sig ganska snabbt med de produkterna och det har jag märkt. 

Jag har en kompis som gjorde en kemisk peeling hos dermaquest och resultatet är amazing! Jag följde med henne till dermaquest i fredags och hudterapeuten kollade på min hy och rekommenderade deras serie till mig och så bokade vi in en behandling.  
Jag har alltså snart användt dermaquest i en vecka, min hy känns mjukare men jag ser inte någon större skillnad.. Vi får se hur detta blir, håller tummarna för under, för produkterna var SVIN dyra! 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0