Helgen.

Jag har haft en jätte trevlig ledig helg. I fredags åt jag och Josse middag hemma hos Sara. 
I lördags så började dagen med frukost hemma hos Sofia. Det var jag Sofia och Viktor. Viktor var hemma från Jönköping denna helgen och då får man passa på att träffa honom. Det är så tråkigt när en av sina bästa vänner flyttar till en annan stad :(. 
Efter frukosten så var det raka vägen till stadion för att se mff-Elfsborg med pappa, Jessica, Andy och Ruben. Tyvärr förlorade Malmö, men det är ju alltid roligt att gå på fotboll!

Sedan på kvällen bjöd min kusin Åsa på kalas och så berättade hon den stora nyheten att hon är gravid :) stort grattis! 

Och i söndags var det bara en slappe dag hemma i soffan. Blev en hel del vin hemma hos Åsa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0