Knä, jag hatar dig.

Jag har i många år (sedan jag var 13 kanske) haft problem med mina knän. Mest beror det på fotbollen men även för att jag går med mina fötter inåt vinklande. Jag slutade med fotbollen för att skona mina knän och sedan jag slutade har jag inte haft några större problem, förutom när jag springer/joggar. Det har gått i perioder med smärtan och just nu är jag inne i en mycket dålig period. Sist jag joggade var i somras och då fick jag sjukt ont och var rädd för att jogga igen. Men idag var jag sugen på att testa igen.. Men som jag fruktade så kom smärtan som ett brev på posten. 

Jag har något som heter löparknän och det är super vanligt för personer som brukar joggar. Det finns inte något man kan göra åt det förutom att vila och det hade jag ju gjort nu i några månader, men inte hjälpte det. Blev så sjukt arg och ledsen och det har faktiskt förstört hela min dag. Har varit irriterad sedan jag lämnade gymmet. Det som är så frustrerande är just det att det inte finns något att göra åt det, det är bara att acceptera läget.. 

Aja bättre och gladare tag imorgon. Jävla pisse dag!
Det är dessa dagar jag gillar att ha en blogg, bara få skriva av mig alla mina känslor. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0